Stage Amsterdam

Dankzij de financiële steun van Eramsus+ konden de leerlingen van 7 Verzorging van onze school voor de 10de keer op stage gaan Nederland.

Elf leerlingen van de richting Kinderzorg liepen er stage in een kinderdagverblijf, een buitenschoolse opvang of op een zorgboerderij voor jongeren met een beperking. Een woon-zorgcentrum of een dagbesteding voor personen met een beperking waren de stageplaatsen voor de 12 leerlingen van 7 Thuis- en Bejaardenzorg.

Met z’n allen verblijven ze op een stolpboerderij waar ze 2 weken samen leven, samen eten, samen slapen, samen uitstappen maken, ….

Het werd een enorme leerrijke en verrijkende ervaring die hen zeker en vast zal bijblijven.

contacteer ons

Don Bosco Groot-Bijgaarden | Brusselstraat 283 - 1702 Groot-Bijgaarden | 02 466 55 79 | administratie@donboscogb.be

FacebookYouTube